Kadotustuomio !!!



Joskus vuoden 2006 tienoilla hankin uudelleen tietokonetta menetettyäni sen 2000.
Ehdoksi sille, että saisin hankkia tietokoneen ja myöhemmin mennä nettiin Tosi
Jumala eli Jehova-Nissi kerubi ilmoitti, että minun tulee niin kauan kuin teen netissä
työtä lausua KADOTUSTUOMIOTA !!! Suomen kansaa kohtaan.

Ensimmäisen kerran tuosta asiasta kuulin lapsena 1980-luvun alussa kun hän sanoi:
Mikäli Suomeen tulee pankkiautomaatit merkitsee se kadotukseen matkamaamista
sillä se tulkitaan Jumalan unohtamiseksi ja sapatin päivän pyhyyden unohtamiseksi.

Sitten tuli vuoden 1998 Ihmisen Pojan ääni-inkarnaatio, jossa kerottiin ilon koittavan
kaikille maan asukkaille. Se oli tulkittava siten, että kaikki menneet oli anteeksi annettu
ja unohdettu.

Mutta yllättäen vuonna 2003 ilmaantui jälleen Jehova-Nissi, joka sanoi tällä kertaa enää
ei voida estää Suomen joutumista kadotukseen sillä on tehty tekoja, jotka estävät pelastuksen.

Ja vuonna 2008 elokuussa ilmestyi Kristus ja Isä kertomaan, että ellei tuota vuoden 2003
kadotukseen johtavaa tapahtumaa julkaista elokuun loppuun mennessä niin Suomen kansa
ja kotieläimet annetaan Saatanan haltuun ja omistukseen vuoden 2009 alusta lukien.
Ja niin tapahtuikin. Alkuun näytti parin vuoden ajan menevän hyvin Saatanan alaisuudessa,
mutta 2011 juhannuksena puhkesi eräänlainen sota, jossa Suomikin koki kovia.

Mutta itse en murehdi tuota, koska voin hyvin ja olen Jumalan puolella. Sen sijaan ottaa
päähän kun on Suomessa joitakin jotka jatkavat turhaa valitusvirttä jouduttuaan Saatanan
alaisuuteen ja omistukseen. Nuo valittaja valittavat turhaan. Ainoiksi pelastusteiksi tuolloin
2008 elokuussa hyväksyttiin Messiaaninen Bethesda foorumi sekä Raamatunlukijain liiton
maksullinen Hetkinen raamatun lukemiseen raamatunluku opas.

Nyt eletään vuotta 2019 helmikuuta ja kaikki näyttää rauhoittuneen huomattavasti. Musta
tuntuu, että KADOTUSTUOMIOTA ! ON SILTI YHÄ LAUSUTTAVA. Kokeilin uudistaa
sivustoani netissä ilman tuota lausumista, mutta en voi juurikaan tehdä työtä ellen jatka
tuota KADOTUSTUOMION lausumista.  Jehova-Nissi oli siis oikeassa ainakin minun itseni
suhteen sanoessaan, että lupa tehdä työtä netissä riippuu tuon kadotustuomion lausumisesta.

Pyhän Hengen pilkkaajia on ollut paljon viime päivinä Suomessa kansan joukossa. Melkein
joka päivä kuulee Pyhän Hengen pilkkaa.
Koraani todistaa lisäksi sen minkä itsekin olen havainnut. Heimot ovat PAHANTEKIJÖITÄ.
Niihin kuuluvat jäsenet eivät ole kyenneet tekemään juuri muuta kuin pilkkaamaan pyhää
henkeä ja tekemään hauretta ja muuta pahaa.

Mikäli olen oikein tulkinnut asioita niin Suomi kuuluu tavallaan Galatian seurakunnan ja
Smyrnan seurakunnan kirjeiden eli toisen seurakunnan kirjeiden alaisuuteen. Ja vielä on
Galatiassa ehkä Pisidia lähinnä näitä seutuja tavoiltaan. Tuo Pisidia lienee ollut juuri se
seurakunta, joka lähetti apostoli Paavalin perään hänen työnsä turmelijoita. On siis syytä
kaikin tavoin tuomiojulistuksia sille lausua, mutta toisaalta Galatalaiskirje on eräs raamatun
suuremmoisimpia kirjeitä torjumaan kaikki väärät evankeliumit ja väärät enkelit. Ja kyllä
tuo Messiaaninen Betesda foorumi mm. edellyttää ympärileikkausta ja juutalaisia tapoja
sekä juhlia. Niinhän myös esim. MAP kirkko edellyttää protestanteilta aikuiskastetta ainakin
osalle kunkin suvun jäsenistä. Galatia voi siis kirjeensä perusteella sivuuttaa tällaiset asiat
olankohautuksella tai kirota enkelin taivaasta, joka tuo ilmestysten avulla väärää evankeliumia.
Onhan olemassa Pyhä Elävä Raamatun Jumala sekä toisaalta eräinä aikoina ilmestyvä Jumalan
Poika, jotka ovat persoonina erilaisia. On ilmeistä, että Galatia enemmin palvoo PYHÄÄ ELÄVÄÄ
RAAMATUN JUMALAA kuin Jumalan Poikaa.

Mun velvollisuus on julistaa kirousta ja kadotustuomiota, mutta muistamme Mooseksen laista,
että puolet heimoista sen sijaan samaan aikaan lausuvat siunausta ja toivottavat onnea matkaan.
Itse uskon Kristuksen Ilmestyksen 2003 merkitsevän, että Suomesta tulee PYHÄ SUOMENMAA
ja Jehova itse puolestaan tavallaan katui tuota kadotustuomiota ja muutti sen muotoon:
Suomi joutuu 200 vuotta olemaan ahdingossa ja ainoa rukous tuona aikana, joka rukous onkin
matran veroinen on: PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA! Niin tulee seuraavat 200 vuotta rukoilla:
PÄÄSTÄ MEIDÄT PAHASTA!

Vuoden 2012 tienoilla Jehova itse ilmeisesti tarkasti Suomea keskellä kiivaita taisteluja ja totesi
minulle silloin: Siitä sinä tiedät, että tulee MAAILMANLOPPU jos näet ympärilläsi kaikkien
muuttuneen tummaihoisiksi sekä myös peiliin katsoessa omat kasvosi ovat mustat.


Helmikuun 5. päivä 2019. Vertauskuvallisella Eebalin vuorella. (Ei-Baalille, Ei-Paavalille).