Islam tienhaarassa



Maapallo jakautuu itään ja länteen. Tuo jako on voimassa vielä noin 2300 vuotta. Ja tuo jako alkoi myös noin 2300 vuotta sitten Aleksanteri Suuren
kuoltua 323 eKr. Raamatun Danielin kirja puhuu 2300 illasta ja aamusta. Auringonlaskusta ja auringonnoususta.

Tuona aikana oli ja on ryhmiä, joilla on ahdistus erityisen voimakas. Sillä nuo 2300 on nimetty koston päiviksi. Auringonlaskun puolella eli lännessä oli
ihmisillä erityisen ahdistavaa vuoteen 1975 asti ja jumalattomat elivät ikään kuin Jumalan valtakunnassa; yltäkylläisyydessä, rauhassa ja rikkaudessa.

Tilanne muuttui vuonna 1975 lännessä. Sillä silloin kului umpeen 2300 illan aikamäärä. Ihmisillä alkoi olla helpompaa ja jumalattomat eivät painaneet
päälle enää samalla voimalla.

Mutta alkamassa oli puolestaan ihmisiä koskeva kosto idässä, auringonnousun puolella. Tässä on tämä kahtiajako, jonka kanssa myös islam; niin
oikeauskoinen islam kuin myös polittinen (peto) islam joutuu olemaan kasvotusten.



Danielin kirjan mukaan lännessä puhdistetaan temppeli, totuus on voimassaan, ihmisiä ei enää tallata maan tomuun. Mikäli islam, joka pääsääntöisesti on
itäinen uskonto ei kykene ottamaan tätä huomioon ei se ole missään olosuhteissa sovelias uskonto läntiselle pallonpuoliskolle. Idässähän valheet ja maahan
tallaaminen ovat vasta astumassa voimaan ja siellä voi islamin valekaavussa esiintyä petomaisia valtakuntia, joilla ei mitään tekemistä ole oikeauskoisen
islamin kanssa, vaikka he kuinka toitottaisivat edustavansa islamia. Itäinen islam ja läntinen islam ovat tienhaarassa, jossa niiden on erottava toisistaan.

Lännessä on totuus, mutta idässä totuutta poljetaan maahan 2300 vuoden ajan. Kun imaami ja kalifi Mahdi tulee hän hyökkää sekä itään, että länteen.
Idässä hän hyökkää ihmisiä vastaan, mutta lännessä jumalattomia vastaan. Vielä senkin hän tekee, että hyökkää keskelle, ja sitä en tiedä ketä vastaan?
Ehkä tuo hyökkäys on jihad oikeaoppisen islamin puhdistamiseksi. Hän hyökkää siis Iraniin - Konstantinnopoliin - Roomaan.



Käytännössä kukaan maan päällä olevista asukkaista ei voi näitä asioita muuttaa. Mutta ei myöskään aikaan saada. Tässä on kyse enkeleistä ja
herruuksista, valloista ja voimista. Sekä tietenkin raamatun sanasta ja sen luotettavuudesta. Nuo, jotka uskovat raamattuun puhuvat rohkeasti
totuutta lännessä ja idässä puolestaan totuuden puhujat vaikenevat. Ne ainakin, jotka uskovat raamattuun.

Aika näyttää missä määrin ja kenen toimesta kaiki tämä tulee käymään toteen. Olen kirjoittanut tämän huolta tuntien islamin voimistuvista vaatimuksista.
Idässä olevat poliittiset islamistit tahtovat vaikuttaa myös länteen. Sen he voivat tehdä vain, jos sallivat totuuden lännessä kukkivan sekä jos eivät asetu
avoimesti jumalattomia tukemaan; mikäli jumalattomat ovat aikeissa tallata ihmisiä. Sekä myös tulee sallia puhdas jumalanpalvelus.

Mutta kuinka kukaan idässä voisi näitä noudattaa. Siksi huoleni on oikea. Itse olen ollut vapaa siitä lähtien kun vapauduin Jehovan pyynnöstä
itsetyydytyksestä vuonna 2004. Ollut vapaa synnin orjuudesta. Mutta tulevaisuus näyttää synkältä mikäli kukaan ei tajua idän ja lännen välistä eroa.



Mitä tulee sitten idän ihmisiin ja heidän tulevaan ahdingoonsa. Lännessä oli ihmisten surmaaminen inhimillistä yleensä. Kuitenkin inkvisitio kidutti ihmisiä, jotka eivät suostuneet
lopettamaan totuuden kirjan esillä pitämistä, vaikka totuus oli kiellettyä. Taloudellinen ahdingo tietenkin oli ylivoimainen. Ilman apua kristittyjen ja sosialistien siitä ei
olisi selvitty. Vaan köyhyys olisi nujertanut. Totuus ei ole siis kovin sallittua ja Hare Krishna liike onkin tuonut julki, että Hare Krishna mantra on Kali aikakauden suloisin
totuus. Jos Hare Krishna mantraa saa vain laulaa laillisesti niin se on varmuudella paras apu tässä tilanteessa.

Hare Krishna, Hare Krishna,
Krishna Krishna Hare Hare
Hare Ramaa Hare Ramaa
Ramaa Ramaa Hare Hare.

Hare Krishna
Paljon on niitä, jotka lukevat pyhiä kirjoituksia ja oppivat niistä tekemään taikuuksia.
Siksi Hare Krishna liike edellyttää, että aina toimitaan gurun johdolla eikä itsenäisesti.
Suomessa sodassa 2011-2013 käytettiin Hare Krishna kirjallisuuden oppeja esim.
seksuaalisen nautinnon kaukotuottamiseen. Näin jäivät nuoret miehet vaille mahdollisuutta avioitua.
Lopulta tuli Jehova, Jumalalta päätös, että nuo kirjat ovat Baalin palvelusta, jotka johtavat
nuorison tuhoutumiseen. Itse heitin siis nuo kirjat roskakoriin. Oikein käytettynä Hare Krishna mantrasta on suuri apu,
mutta valitettavaa on, että väärin käytettynä suunnaton tuho.